Tonymoly – Gold Black Sugar Mask

wa……皮膚變差左><

咁要努力努力保養先

今天講既係我系TST買既 Gold Black Sugar Mask

其實我仲買左Berry Berry Whitening Sleeping Pack

我買Sleeping Pack當晚霜 但因為我支野未用完

所以要遲下才可以打……..

IMG_0972

TONYMOLY – Gold Black Sugar mask $79/100ml

蘊含黑糖及珍貴純金箔成份, 輕易去除老化角質層, 同時大量補水, 活化肌膚.

純金箔:

抗氧化及穩定離子功能令肌膚飽滿有彈性,

有助打衰老及減淡色斑, 令皮膚回復光亮

黑糖:

蘊含豐富礦物質及維他命, 收細毛孔, 維持肌膚彈性,

清理臉上死皮及污垢, 有助排毒及同時滋潤決水肌膚

紐西蘭麥蘆卡蜂蜜:

含豐富蛋白質, 礦物質, 微量甘醇酸及AHA, 充分補充肌膚水份,

清走老化角質, 淨化肌膚促進細胞更新

IMG_1097

用後感 :

我會覺得我好像用黑糖+蜜糖敷落自己的臉上

他無深層清潔面膜 清潔度

他有粗粒有磨沙作用 我想D粗粒真係黑糖來的

所以洗得好麻煩下…..

可能因為有蜂蜜有潤澤保濕的感覺

因為系粗粒 所以敏感性肌膚不能磨

直接用水沖就好啦……

我不小心試到D

真系好甜架…….

我買完之後個SALES

送左2支出面無得買既SAMPLE

系Whitening For Men 架 …..

我超喜歡因為我系Whitening Men

IMG_0967

Leave a Reply

