Shu Uemura UV Liquid Foundation SPF25 PA+++

哇哇……

9月都仲系甘熱既 ……

我都系係到流汗 ==”

但我都要去街街 化個令妝架

當然系要用Foundation 拉

但一般Foundation 都好快融

我自己就會用Shu Uemura UV Liquid Foundation SPF25 PA+++

我買既系784號色

IMG_1104

他真系防水的

因為他要搖的

大多數要搖既都系防水既

所以防水既防曬大多數系搖左才用得 ……

 IMG_0873

 

IMG_1110

 賣點:

有效對抗紫外線,兼具持久、控油、保濕、抗氧化及剔透多重功效,適合亞洲女性夏天使用。

質地就乳液狀   遮瑕效果一般

但擦起來真的是一點都不黏不厚重   非常清爽且好吸收,

因質地透薄塗上後仍保留皮膚光澤 保濕度一般

因為我皮膚都幾乾下 ..

不可以用搖左才用得的產品

因為多數都好乾身   

所以用他之前要做好保濕

我記得依支系有酒精成分架…..

Leave a Reply

