MAQuillAGE Moisture Finish Powder UV

haha ……..

因為我11月開始返2份PART-TIME

無什麼時間去用粉底液..但我自己又開左支新 ==

有時間下次寫……

咁我自己就看下買邊個好拉…

之後我看到VOCE12月號有說粉餅

咁我自己之前都有他的SAMPLE

原先我有想過用 Esprique Precious

因為我自己都試過他

我當時俾他遮瑕度有5分

但看到書有寫他的貼服度不夠

我看到他買粉底+Moisture Basic UV 送限量版Case一個

可能係我自己不喜歡對粉紅色Basic

我就覺得一般拉… shu uemura 仲好過他

( 最好為5分 , 最低為1分 )

使用後的粉底貼服度 :  3

調整膚色度 : 2.5

保濕度 : 4

持久度 : 3.5

我自己買的同SAMPLE一樣 OC10

他的貼服度高又少脫妝

保濕度又不錯

( 最好為5分 , 最低為1分 )

光澤度 :   4

貼服度 :   4

柔滑度:    4

保濕度:   4

自然度 :   4

持久度:   4.5

遮瑕度:   4.5

Leave a Reply

